utorok 28. mája 2013

Ďakujem každej čitateľke! Cením si Vás a už teraz ste mi kamarátkami!

Pekné ráno Vám prajem (začala som trochu sentimentálne) :-) 
Ja viem, že v poslednom čase začínam každý svoj príspevok rozprave o počasí, preto ho dnes vynechám (i keď Vám aj tak poviem, že je STÁLE ZAMRAČENÉ!!!) :-) 
Sedím tu, scenár rovnaký ako včera, predvčerom, predpredvčerom, Adam v práci, ranná káva na pravo na stole, Zeus na pravo pod stolom, Amy na mojich kolenách a ja so svojimi myšlienkami pred pc.  
Už teraz viem o čom by som Vám dnes chcela napísať, no mám srdci ešte jednu vec: každý deň mám niekoľko čitateľov na svojom blogu a z tejto účasti mám veľkú radosť. Nie sú to iba prázdne slová, pretože nemám pocit samoty, keď každý deň trávim rovnako. Cítim sa produktívny a užitočná, keď vidím od Vás komentár alebo like a to všetko iba vďaka Vám! :-) 
Mohla by som Vás poprosiť, čitateľky moje, či by ste mohli svoje obľúbené príspevky zdieľať i sami? Bola by som totiž rada, keby o tomto blogu vedelo čo najviac žien. Prečo? Lebo si myslím, že ak sa máte s kým o svojom probléme porozprávať, má to svoje opodstatnenie. Prečo po druhýkrát? Lebo ste mi poskytli už toľko pohľadov na moje "problémy", ktoré mi pomohli, že by mohli pomôcť aj iným ženám a dievčatám a preto to má ešte väčš význam. Čo poviete? :) Ďakujem Vám vopred za každý share a teším sa na ďalšie a ďalšie postrehy :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára