pondelok 11. marca 2013

Ja som Miriam, teší ma :)

      Druhá šálka čaju - DONE - a pritom si sedím na zadku na priváte a premýšľam či pôjdem na cviko, či nie. To mi vlastne pripomenulo, že som sa Vám ešte nepredstavila.
Ospravedlňujem sa Vám za svoju nezdvorilosť. Volám sa Miriam (čo ste si už určite všimli) a moje priezvisko korešponduje s mojou farbou vlasov. Ako si ma predstavujete keď čítate tieto riadky? Stavím sa, že Vám napadli pehy na lícach a nose :-) A máte pravdu. Sú také jemné, nepatrné, ale sú tam. Keď som bola malá, hanbila som sa za ne. Určite to poznáte. Keď ste malé a čo len trošku vyčnievate z radu, hneď si Vás vezmú na mušku posmeškov. Ako som však rástla, uvedomila som si ich jedinečnosť a to najdôležitejšie. Vytvárajú - mňa. Sú mojou súčasťou a nič s nimi nenarobím. Ak ich máte tiež, určite ste si neraz priali, aby zmizli. A potom prídete na to, že sú Vašou ozdobou :-) Mám modré oči a som svetlej pleti (čo ovšem nie je nijako prevratné zistenie, keďže ryšavky nevlastnia prílišné množstvo pigmentu). 
        A čo je najdôležitejšie, začiatkom mesiaca som oslávila svoje 25.narodeniny, žiaľ, nie tak a s tým, ako som si to vysnívala. A práve o tomto je môj blog.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára