utorok 4. júna 2013

Čo zistil doktor?

Mne až teraz napadlo, že som Vám nestihla zdeliť, ako to dopadlo u gynekológa:
Po našom rozhovore som ráno zašla k doktorovi. Spýtal sa ma rutinné otázky, čo ma trápi, prečo som prišla atď. Keď som ležala na "koze" a vyšetroval ma, povedal, že NIE SOM tehotná. Viete, že ani neviem, ktorý pocit ma zachvátil skôr? Či úľava či ľútosť?
Musím priznať, že mi bolo ľúto (aj napriek tomu aký mám momentálne postoj k materstvu), že som musela Adama sklamať. Povedať mu, že nebudeme mať nateraz bábo po tom, čo som ho videla úprimne sa radovať z tejto možnosti, mi padlo ťažšie než povedať, že v tom som. Na druhej strane, to nemení nič na fakte, že na materstvo pripravená NIE SOM. Rozumiete mi? 
Pýtate sa, prečo som mala teda meškanie a všetky stavy nasvedčujúce opaku? Vraj mi menštruácia neprišla, pretože mám CYSTY! Nie je to nič vážne, aspoň to mi tvrdil. Vraj to má takmer každá žena a že v dnešnej dobe je to bežné a ešte bežnejšie, že o tom ani nevedia. To ďakujem pekne.... Vraj ma bude musieť preliečiť, aby sa z toho nevykľul väčší problém. Nuž.... Aj ma vydesil.
Máte s tým, prosím Vás skúsenosti? Ako dlho trvá, kým sa to dá do poriadku? A čo ak nie? Zanechali by ste mi, prosím, komentáre alebo správy? Budem Vám veľmi vďačná, skutočne!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára